Vásárlási feltételek

Szolgáltató adatai:

 

Bodnár Lászlóné (székhelye: 3934 Tolcsva Bem József utca 14.).;EAR HU 02249604001; (Nyilvántartó Nemzeti Agrárgazdasági Kamara). Adószáma: 49545320-1-25; elektronikus elérhetősége: bodnar@hegyaljabor.hu; képviseli: Bodnár Lászlóné, (továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Megrendelő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Megrendelő a továbbiakban együttesen: Felek).

A megrendelés lépései:

 

1.1. A webáruház szolgáltatásai elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül. A megrendelés feladásával Megrendelő kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a Kosár tartalmának megrendelése/Megrendelés megerősítése gomb megnyomásával jön létre. A webáruház, a Megrendelő által megadott e-mail címre egy összesítő e-mailt küld, amely tartalmazza a megrendelés adatait. Ez még nem a megerősítő e-mail, így Szolgáltató ezzel még nem vállal kötelezettséget a megrendelés teljesítésére. Miután Szolgáltató megbizonyosodott róla, hogy a megrendelést teljesíteni tudja, elküld a Megrendelő által megadott e-mail címre egy megerősítő e-mailt, amely tartalmazza a megrendelés adatait és megváltoztatja a rendelés státuszát. A Felek között ily módon magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül.

A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre elektronikus levélben van lehetőség.

 

A Felek között az áru megvásárlásával létrejött szerződést a Szolgáltató iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.

Felek között létrejött azon kereskedelmi ügylet (pl.: megrendelések leadása) is szerződésnek minősül, amelyet a Megrendelő a Szolgáltató Ügyfélszolgálatán keresztül bonyolít (írásban, személyesen vagy telefonon).

 

1.2. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

 

1.3. Ügyfélszolgálat: Bodnár Lászlóné

Ügyfélszolgálati iroda helye: 3934 Tolcsva Bem József utca 14.

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: H-P:9-16.-ig

Telefon: 06 30 532 5320

Internet cím: www.hegyaljabor.hu

Tárhely: Kiss Sándor Székhely: 3509 Miskolc, Park u. 13 Fsz/2

 

 

2. Megrendelés

 

2.1. A vásárolt termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az termékek használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, a termékhez tartozó, weboldalon található leírásból lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.

Amennyiben a Webáruházban található bármely termék minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a portálon közölteknél több információra van szüksége, kérjük forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz. Ügyfélszolgálatunk adatait az előző pontban találja.

 

2.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó ár, amely az általános forgalmi adót tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.

A Szolgáltató a szállítási költség változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

A szállításról részletes információt talál az Információk/Szállítás és fizetés menü pont alatt illetve az ÁSZF 3. pontjában.

 

2.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő téves árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat vásárlási szándékától. Ügyfelet ezen elállási jog indokolás nélkül megilleti ebben az esetben.

 

2.4. A megrendelést a Szolgáltató csak akkor fogadja el, ha Megrendelő a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölteni. Amennyiben Megrendelő, valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölti ki Szolgáltatót, a Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

 

2.5. A Megrendelő a kiválasztott termékeket „Kosárba” gomb használatával teheti Kosarába. A Kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a Weboldal tetején található kosár menüsávra kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma törölhető („TERMÉK TÖRLÉSE gombra kattintva”). Amennyiben a Megrendelő a Kosár tartalmát véglegesítette, a „MEGRENDELEM” feliratra kattintva a megrendelését leadhatja. Ezt követően meg tudja adni a számlázási és szállítási adatokat, illetve választhat fizetési módot. Ha minden szükséges adatot megadott és kiválasztotta az fizetései módot, akkor el kell fogadnia a vásárlási feltételeket és az adatvédelmi nyilatkozatot és szükség esetén megjegyzést fűzhet a megrendeléshez. A „MEGRENDELÉS KÜLDÉSE” gombra a kattintva a megadott email címre kap egy automatikus elektronikus levelet amelyben összesítve láthatja a megrendelését. A Megrendelőnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a „X gombra” kattintva).

A megrendelést követően 48 órán belül visszaigazolást kap munkatársunktól a megrendelés állapotáról. A megrendelés csak visszaigazolás után válik érvényessé.

 

2.6. Szolgáltató a Megrendelő vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles a Megrendelő részére legkésőbb 48 órán belül a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni, írásban megerősíteni, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Megrendelő által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.

Amennyiben e visszaigazolás (írásbeli megerősítés) az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Megrendelő részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége (ajánlati kötöttség alóli mentesülés, illetve a Megrendelő vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

Ez a visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről a Megrendelő által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és a Megrendelő között.

 

2.7. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

3. Szállítási, számlázási és fizetési feltételek

3.1. A Weboldalon kiválasztott és megrendelt terméket Szolgáltató postai csomagként juttatja el a Megrendelő által megadott szállítási címre. Ezért szállítási díjat számláz Megrendelő részére, melynek összege a kosár menüpontban látható. Ettől eltérő szállítási mód, vagy akár személyes átvétel választására a telefonos és/vagy az e-mail-es egyeztetés, vagy ha az internetes felület erre lehetőséget biztosít, akkor a megrendelés leadása során van lehetőség.

Szolgáltatót a Megrendelő által tévesen és /vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A megrendelt terméket Megrendelő előzetes jelzés alapján - személyesen is átveheti a Szolgáltató telephelyén (3934 Tolcsva Bem József utca 14.).

 

3.2. A Megrendelő termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően mennyiségi és csomagolási hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. Amennyiben a Megrendelő bármi sérülést, eltérést tapasztalna, a szállítmányozó a Megrendelő kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Az így keletkezett károkért a szállítmányozót terheli a felelősség.

A vételárak a szállítás költségét nem tartalmazzák, az külön fizetendő. A termékek mellett szereplő vételárak biztosan nem változnak meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban.

 

3.3. Szállítási költségek:

Banki előre átutalással 1.500 Ft

Postacsomag utánvéttel: 2.500 Ft

20.000 Ft feletti vásárlás: INGYENES

Személyes átvétel: 3934 Tolcsva Bem József utca 14. (INGYENESEN)

Szállítási idő:

Utánvétes fizetés esetén a szállítási idő általában 2-3 munkanap.

Előre utalásnál az átutalás megérkezése után 2-3 munkanap a szállítási idő.

 

3.4. Számla:

Szolgáltató a Megrendelő részére az áru átvételekor adja át a számlát, avagy amennyiben postai úton szállítatják ki a terméket, úgy a termékkel együtt küldik meg részére.

 

 

Minden jog fenntartva: Bodnár Lászlóné Tolcsva, 2017    Készítette Kiss Sándor:  www.visualcenter.hu